+38 (044) 200 21 24 | credit@nikocapital.com.ua

Про компанію

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «НІКО Капітал» - небанківська фінансова установа, яка розпочала діяльність у 2008 році. Робота Компанії побудована на таких принципах обслуговування та сервісу, як клієнтоорієнтованість, інноваційність, прозорість, професійність. Маючи значний досвід на ринку кредитування, ми завжди працюємо для задоволення потреб населення України.
код ЄДРПОУ Компанії: 35780318

Учасники товариства

НІКО ХОЛДІНГ ЕНД ІНВЕСТМЕНТ ЛІМІТЕД
юридична особа за законодавством Республіки Кіпр, реєстраційний код: НЕ 141846, місцезнаходження: Кіпр, 2002, місто Нікосія, вулиця Агія Параскеві, будинок 23;

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ З УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ «КОВІН КАПІТАЛ»
юридична особа за законодавством України, ідентифікаційний код 34603431, місцезнаходження: Україна, 04071, місто Київ, вул.Набережно-Хрещатицька, будинок 4А, що діє від власного імені, в інтересах та за рахунок коштів: Пайового венчурного недиверсифікованого закритого інвестиційного фонду «КОРПОРАТИВНІ ІНВЕСТИЦІЇ», реєстраційний код за ЄДРСІ 233658;

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ З УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ «КОВІН КАПІТАЛ»
юридична особа за законодавством України, ідентифікаційний код 34603431, місцезнаходження: Україна, 04071, місто Київ, вул.Набережно-Хрещатицька, будинок 4А, що діє від власного імені, в інтересах та за рахунок коштів Пайового венчурного недиверсифікованого закритого інвестиційного фонду «КОРПОРАТИВНІ ФІНАНСИ», реєстраційний код за ЄДРІСІ 233606;

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ З УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ «КОВІН КАПІТАЛ»
юридична особа за законодавством України, ідентифікаційний код 34603431, місцезнаходження: Україна, 04071, місто Київ, вул.Набережно-Хрещатицька, будинок 4А, що діє від власного імені, в інтересах та за рахунок коштів Пайового венчурного недиверсифікованого закритого інвестиційного фонду «РУБІН», реєстраційний код за ЄДРІСІ 2331626.

АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЗАКРИТИЙ НЕДИВЕРСИФІКОВАНИЙ ВЕНЧУРНИЙ КОРПОРАТИВНИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ФОНД «КВІК-КАПІТАЛ»
юридична особа за законодавством України, ідентифікаційний код 41178321, місцезнаходження: Україна, 04071, місто Київ, вул.Набережно-Хрещатицька, будинок 4А, від імені, в інтересах та за рахунок активів якого, на підставі Договору про управління активами № 1/2017-УА від 27.04.2017 року діє ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ З УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ «КОВІН КАПІТАЛ», ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 34603431.

Послуги компанії

• надання коштів у позику, в тому числі і на умовах фінансового кредиту.

Вартість, ціну/тарифи, розмир плати (відсотки) щодо фінансових послуг
ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ
У зв’язку з введенням воєнного стану через військову агресію Російської Федерації проти України, ТОВ «ФК «НІКО КАПІТАЛ» зупинило надання позик/кредитів фізичним особам за допомогою інформаційно-телекомунікаційної системи у мережі інтернет через онлайн-сервіс «CashMe». Тобто, послуги не надаються (Наказ ТОВ «ФК «НІКО КАПІТАЛ» № 082222/А-3 від 22.08.2022 р.).
Механізм захисту прав споживачів

Кожен споживач фінансових послуг ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «НІКО КАПІТАЛ» має право звернутися до ТОВ «ФК «НІКО КАПІТАЛ», як надавача фінансових послуг, а Компанія зобов'язана розглянути його звернення у встановлений законом строк.

Загальний порядок вирішення спорів передбачає, що усі суперечки щодо наданих ТОВ «ФК «НІКО КАПІТАЛ» фінансових послуг мають вирішуватися із споживачами шляхом переговорів відповідно до процедур, встановлених Правилами надання фінансових послуг, стосовно яких виникла суперечка, за участю ТОВ «ФК «НІКО КАПІТАЛ».

Механізм захисту прав споживачів включає можливість та порядок позасудового розгляду скарг споживачів фінансових послуг. ТОВ «ФК «НІКО КАПІТАЛ» здійснює розгляд звернень споживачів у відповідності до Закону України «Про звернення громадян», перелік контактних даних ТОВ «ФК «НІКО КАПІТАЛ» зазначено на сайті у Компанії у розділі «Контакти» за посиланням: https://nikocapital.com.ua/contacts/.

У випадку неможливості врегулювання спірних питань в позасудовому порядку, споживач фінансових послуг вправі звернутися до Національного банку України, наділеного функцією по здійсненню захисту прав споживачів фінансових послуг. Інформація про захист прав споживачів розміщена на офіційній сторінці НБУ за посиланням: https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection або до судових органів у порядку, визначеному законодавством України.

Наявність гарантійних фондів чи компенсаційних схем, що застосовуються відповідно до законодавства – відсутні.

У випадку, якщо клієнт ТОВ «ФК «НІКО КАПІТАЛ» вважає, що з боку Фінансової компанії, в тому числі, будь-яких працівників або посадових осіб Компанії мало місце порушення його прав та охоронюваних законом інтересів, то такий клієнт має право на звернення безпосередньо до Директора ТОВ «ФК «НІКО КАПІТАЛ», в будь-який з нижченаведених способів:

·        письмово, шляхом надсилання звернення поштою, за адресою місцезнаходження ТОВ «ФК «НІКО КАПІТАЛ», яка зазначена на сайті;

·        електронною поштою на адресу: credit@nikocapital.com.ua;

·        усне звернення (особисте або за допомогою засобів телефонного зв’язку за номером телефону, зазначеному на сайті Компанії).

Реквізити органів з питань захисту прав споживачів

РЕКВІЗИТИ ОРГАНІВ З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ:

1. Національний банк України:

Для електронного звернення: nbu@bank.gov.ua

Для листування: вул. Інститутська, 9, м. Київ, 01601.

Для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, 11-б, м. Київ, 01601.

Телефон: 0 800 505 240 або +380 44 298 65 55
(пн–чт 9:00 – 18:00, пт 9:00–16:45).

Громадська приймальня: вул. Інститутська, 12, кімн. 24.

Запис на особистий прийом: 0 800 505 240 або +380 44 298 65 55.

Офіційний сайт: https://bank.gov.ua/

2. Державна служба з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБА):

Адреса: 01001, м. Київ, вул. Б. Грінченка, 1

Контактні телефони:

Приймальня - (044) 279 12 70

Цілодобова Гаряча лінія (Call-центр) - (044) 364 77 80, (050) 230 04 28

Електронна пошта info@dpss.gov.ua

Офіційний сайт: https://dpss.gov.ua/

Права споживачів фінансових послуг, закріплені Законом України "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг" від 12.07.2001 № 2664-III:

Стаття 12. Право клієнта на інформацію

  1. Фінансова установа зобов'язана розкривати клієнтам визначену законодавством інформацію про умови та порядок її діяльності, що розміщується у місці надання послуг клієнтам та/або на власному веб-сайті фінансової установи. Така інформація повинна, зокрема, включати:

1) перелік послуг, що надаються фінансовою установою, порядок та умови їх надання;

2) вартість, ціну/тарифи, розмір плати (проценти) щодо фінансових послуг залежно від виду фінансової послуги;

3) інформацію про механізми захисту прав споживачів фінансових послуг.

На вимогу клієнта фінансова установа зобов'язана в порядку, визначеному законодавством, надати таку інформацію:

1) відомості про фінансові показники діяльності фінансової установи та її економічний стан, які підлягають обов'язковому оприлюдненню;

2) перелік керівників фінансової установи та її відокремлених підрозділів;

3) кількість акцій фінансової установи та розмір часток, які знаходяться у власності членів її виконавчого органу, а також перелік осіб, частки яких у статутному капіталі фінансової установи або належна їм кількість акцій фінансової установи перевищують 5 відсотків;

4) іншу інформацію, право на отримання якої визначено законом.

  1. Перед укладенням договору про надання фінансових послуг фінансова установа чи інший суб'єкт господарювання, що надає фінансові послуги, зобов'язані повідомити клієнта у письмовій або електронній формі, у тому числі шляхом надання клієнту доступу до такої інформації на власному веб-сайті особи, яка надає фінансові послуги, про:

1) особу, яка надає фінансові послуги:

а) найменування (для фізичної особи - підприємця: прізвище, ім'я та (за наявності) по батькові), місцезнаходження, контактний телефон і адреса електронної пошти особи, яка надає фінансові послуги, адреса, за якою приймаються скарги споживачів фінансових послуг;

б) найменування особи, яка надає посередницькі послуги (за наявності);

в) відомості про державну реєстрацію особи, яка надає фінансові послуги;

г) інформацію щодо включення фінансової установи до відповідного державного реєстру фінансових установ або Державного реєстру банків;

ґ) інформацію щодо наявності в особи, яка надає фінансові послуги, права на надання відповідної фінансової послуги;

д) контактну інформацію органу, який здійснює державне регулювання щодо діяльності особи, яка надає фінансові послуги;

2) фінансову послугу - загальну суму зборів, платежів та інших витрат, які повинен сплатити клієнт, включно з податками, або якщо конкретний розмір не може бути визначений - порядок визначення таких витрат;

3) договір про надання фінансових послуг:

а) наявність у клієнта права на відмову від договору про надання фінансових послуг;

б) строк, протягом якого клієнтом може бути використано право на відмову від договору, а також інші умови використання права на відмову від договору;

в) мінімальний строк дії договору (якщо застосовується);

г) наявність у клієнта права розірвати чи припинити договір, права дострокового виконання договору, а також наслідки таких дій;

ґ) порядок внесення змін та доповнень до договору;

д) неможливість збільшення фіксованої процентної ставки за договором без письмової згоди споживача фінансової послуги;

4) механізми захисту прав споживачів фінансових послуг:

а) можливість та порядок позасудового розгляду скарг споживачів фінансових послуг;

б) наявність гарантійних фондів чи компенсаційних схем, що застосовуються відповідно до законодавства.

  1. Інформація, що надається клієнту, повинна забезпечувати правильне розуміння суті фінансової послуги без нав'язування її придбання.
  2. Фінансова установа під час надання інформації клієнту зобов'язана дотримуватися вимог законодавства про захист прав споживачів.
  3. Забороняється покладати на споживача фінансових послуг сплату будь-яких платежів, відшкодувань, штрафних санкцій за реалізацію ним права на відмову від договору, предметом якого є надання йому фінансової послуги, чи за дострокове розірвання (ініціювання дострокового розірвання) споживачем фінансових послуг такого договору, а також забороняється стягувати такі платежі, відшкодування, штрафні санкції.

Забороняється покладати на споживача фінансових послуг сплату будь-яких платежів, відшкодувань, штрафних санкцій за дострокове виконання ним умов договору, предметом якого є надання йому фінансової послуги, а також забороняється стягувати такі платежі, відшкодування та штрафні санкції.

  1. Орган, який здійснює державне регулювання відповідного ринку фінансових послуг, має право визначити мінімальний обсяг інформації, яка повинна надаватися клієнту щодо кожного виду фінансових послуг, якщо такий мінімальний обсяг інформації не встановлений законом.
Внутрішні правила надання фінансових послуг

Ліцензія та свідоцтво фінустанови

Ліцензії

Свідоцтва

Аудиторські висновки